«Київстар» підписав Меморандум про співпрацю з Національним банком з метою підвищення рівня кібергігієни серед користувачів фінансових інструментів — від банкоматів до програмних розробок і застосунків. Про це ресурсу НВ повідомив директор з кібербезпеки «Київстар» Юрій Прокопенко.

За його словами, досягнення такої ж мети компанія ставить перед собою в проекті #ШахрайГудбай.

«Як найбільшому телекомоператору, розробнику фінансових сервісів і продуктів, нам дуже важливо зробити все можливе для захисту абонентів від кібершахраїв. І як соціально відповідальна компанія ми вважаємо своїм обов’язком ділитися знаннями та досвідом у напрямку запобігання шахрайству з українцями», — коментує Ю. Прокопенко.

Телекомоператор закликає всіх абонентів уважно ставитися до підозрілих пропозицій і, за потреби, уточнювати всю інформацію, зателефонувавши в цілодобові інформаційно-сервісні служби за телефоном 0800300466.

Детальніше, чому так важливий проект #ШахрайГудбай споживачі фінансових послуг можуть прочитати у статті за посиланням https://nv.ua/ukr/techno/onlayn-bezopasnost-kak-zashchitit-sebya-i-svoy-telefon/pogrozi-kolektoriv-yak-rozpiznati-shahrajiv-i-ne-stati-jih-zhertvoyu-50119090.html?fbclid=IwAR1aH8NKOz3_VfWTJf0tnWQDusyqKS05gW1wZkDbnCkyZJWDGUaYPnDxthk.