Нацбанк нагадав споживачам про безпеку фінансового номеру телефону

09.09.2020

Національний банк проінформував споживачів про безпеку фінансового номеру телефону.

У Facebook регулятор нагадав, що номер телефону, який ви використовується, щоб зайти в інтернет-банкінг, або для ідентифікації під час звернення в банк, називається фінансовим.

Він прив’язаний до банківського рахунку споживача. На цей номер надходять коди підтвердження операцій, паролі від банків, інформація про баланс коштів на рахунках.

Майже кожен громадянин має фінансовий номер телефону. Але рідко замислюється про безпеку та захист інформації про цей номер. Споживач повідомляє його друзям, знайомим і навіть незнайомим людям, залишає у анкетах під час опитувань на різних сайтах тощо.

Водночас шахраї дуже часто полюють за фінансовим номером телефону.

Навіщо він їм? Щоб викрасти гроші з рахунків, придбати за них товари у звичайному магазині чи на інтернет-сайтах або ж взяти онлайн-кредити на чуже ім’я!

Як шахраям це вдається? Без відома користувача вони перевипускають його SIM-картку як «втрачену», та отримують доступ до його рахунків.

Як же зрозуміти, що шахрай має «злочинні» плани і як захиститися від нього? Людину мають насторожити часті дзвінки від мовчазних незнайомців та, до купи, несподіване поповнення мобільного рахунку.

Докладніше дивіться у черговому відео Нацбанку в Facebook в межах кампанії #ШахрайГудбай.

Додати коментар