НБУ розмістив поради для споживачів фінпослуг на своєму сайті

05.08.2020

Відтепер корисна інформація та поради для споживачів фінансових послуг можна знайти на вебсайті Національного банку.

Чи має банк право без попередження клієнтів змінювати тарифи на свої послуги? Чи є порушенням видача кредитної картки разом із зарплатною? Куди звертатися, якщо клієнт вважає, що фінансова установа порушує його права?

Відповіді на ці та багато інших запитань споживач може знайти на спеціальній сторінці «Захист прав споживачів» на вебсайті НБУ.

Корім того, НБУ розмістив у Facebook три головні правила, як споживачу захистити самого себе від можливих порушень.

Правило №1. У будь-якій незрозумілій ситуації споживачу рекомендують відвідати сторінку «Захист прав споживачів» на вебсайті Національного банку.

Там є багато корисних порад. Щодо будь-якої послуги банку чи небанківської фінансової установи. Варто не лінуватися та читати та розбиратися у нюансах послуг і можливих пастках у договорах.

Правило №2. Обов'язково потрібно уточнювати у співробітників фінансової установи всі важливі умови отримання послуги.

У першу чергу вартість, усі можливі комісії та платежі за послуги. Попереджений – значить озброєний. Цього правила ніхто не скасовував.

Правило №3. Якщо права споживача порушені потрібно їх захищати.

Спочатку варто письмово звернутися до фінансової установи. Але якщо реакції немає, потрібно звернутися до Національного банку.

Додати коментар

Матеріали на цю тему:

01.07.2020

Національний банк розробив Путівник для небанківських фінансових установ, у якому розписав моделі регулювання ринку, порядок прийняття рішень Нацбанком та багато іншого.

06.08.2020

УВАГА-УВАГА!!! ТЕРМІНОВО!!! Горить хата , але щоб не згорів сарай гасимо пожежу !!! Перевіряємо інформацію про компанію у реєстрі і щоб не втратити ліцензію терміново подаємо зміни у порядку, встановленому законодавством та зазначеному у листі головного пожежника - НБУ!!!

11.01.2021

АФІ запрошує взяти участь у зустрічі з питань виконання небанківськими фінансовими установами вимог законодавства України у сфері захисту прав споживачів, що відбудеться 13 січня 2021 року о 14:00 за допомогою програми організації конференцій Zoom.