Змінені правила оформлення результатів податкових перевірок

19.09.2017

9 вересня 2017 року набули чинності зміни до Порядку оформлення результатів документальних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи, податкового, валютного та іншого законодавства платниками податків - юридичними особами та їх відокремленими підрозділами, що були внесені Наказом Міністерства фінансів № 657 від 21 липня цього року.

Зміни до правил були прийняті на виконання Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», яким були змінені порядок та строки подання платниками податків заперечень на акти перевірок, процедури їх розгляду, підписання документів представниками контролюючих органів та листування з платниками податків.

Зокрема, до Порядку внесенні наступні зміни:

  • виключено норми щодо складання акту перевірки виключно в паперовій формі;
  • врегульований порядок оформлення фактів відмови посадових осіб платника податків розписатися у направленні на проведення перевірки, фактів відмови у допуску до проведення перевірки;
  • змінені терміни подання платниками податків заперечень до актів перевірок та додаткових документів (п’ять робочих днів з дня, наступного за днем отримання акту перевірки);
  • збільшено на два робочі дні терміни розгляду органами Державної фіскальної служби заперечень до актів перевірок;
  • додані норми, що надають можливість винести питання на розгляд комісії зі спірних питань не лише під час перевірки або розгляду заперечень, а й в інших випадках.

Також Порядок доповнений нормами про обов’язкове зазначення в акті документальної планової перевірки плану її проведення.

Додати коментар
Поділитися: 
Матеріали на цю тему:
12.06.2017

Генеральный директор AFI Виктория Волковская выступила экспертом в материале о законе о потребкредитовании в издании «Фокус».

31.01.2018

Але Нацкомфінпослуг все-таки розмістила на своєму веб-сайті план перевірок на 2018 рік, до якого включено 89 небанківських фінустанов

16.06.2017

В Україні половина фінансових компаній та ломбардів не отримали відповідні ліцензії, за якими вони мають працювати з 10 червня 2017 року.